חוויית משתמש עיצוב UX חייבת לערב משתמשים באמצעות מחקר עיצוב

 יצירת חוויית לקוח פנומנלית נשענת על רכיבי התוכנית, אך בנוסף תובנת הלקוח, צרכי הלקוח ובכלל הנחות הלקוח. על אף הרמה הרצינית של תרומת הלקוח בהפיכת חוויית לקוח (UX) לחיונית ומעולה, עמותות רבות מתעלמות מהכללת הלקוח בתכנון ה- UX.

תלמד על UI/UX במאמר זה.


חווית לקוח לפי נקודת המבט של המשתמש

ההפעלה הראשונה באמצעות לקוח מבקר באתר כדי לעיין בפריטים או במנהלים, ללא קשר אם הם נמצאים באזור העבודה או בטלפון הסלולרי, הם מרגישים נחמה וקלות שימוש מיד לאחר הביקור שלהם. התחושה הראשונית המוחלטת עלולה לרתק אותם. כך או כך, הדבר עלול גם להציף ולאכזב אותם. חווית לקוח היא הדבר שמאפיין ובונה את התאמתו של האתר עד כמה שהוא שווה, נוחיות ורמת שמחה באשר לחוויה. חווית לקוח מדהימה מראה תגובה חיובית

הדרך שבה לקוח פועל באתר ספציפי עשויה להיות לא ממש כמו איך שלקוח אחר פועל. מכל הבחינות, יש כמה התנהגויות משותפות שבדרך כלל מסומנות על ידי ניסיון הלקוח שלהם. זה ממליץ שחווית הלקוח היא גורם המיוצג על ידי הבחנה של הלקוח במידה עצומה.

על מומחי ה- UX ניתן לתת חווית עיון בולטת על ידי איפוס צרכי הלקוח המפורשים. העבודה צריכה להיות ליצור תכנית פשוטה אך מושכת את העין. תוכניות תוכנה מצוינות עדיין לא נלקחו ונעשו באופן נרחב על ידי עמותות מכיוון שהן אינן רואות לגמרי את כל התכונות של חווית הלקוח הבולטת.

שיתוף פעולה ואיחוד בין תחומים שונים כמו מהנדסי החומרים, יוצרי החזון, סיוע ללקוח וקבוצת הפריטים והקידום מבטיחה שכל השותפים הנוגעים בדבר מסכימים לחלוטין ומציעים הסדר אופייני. תיאום זה גורם לכל קבוצה לשאוף לחוות לקוח מוצלח. (1)

אפס את דרישות המשתמש

גורם משמעותי המאפשר את חוויית העיון של הלקוח הוא יכולתה של התכנית לספק את דרישותיו המעניינות והישגיהם. תוכנית עשויה להיראות יוצאת דופן על פי נקודת המבט של האדריכל, אך ככל הנראה לא תהיה מבנה שמיש של נקודת המבט של הלקוח. תוכניות התכנון הטובות ביותר עולות להתגבר על כל מחסום בין תובנות אופנה ולקוח. המטרה צריכה להיות תיאום כלפי מתודולוגיה מתמקדת, בעלת אופק עסקי, ממוקד לקוחות.

מחקר לקוחות הוא אזור שאסוציאציות ספציפיות כנראה לא יקיימו, במיוחד במצבים המנוהלים על ידי הגעה מהירה של הפריט (אינטראקציה מיומנת). מחזור ה- scrum אינו מקנה משמעות למקורות UX. קבוצות זריזות מתעלמות ממחקר לקוחות על תכניות ורעיונות בגלל היעדר זמן ונכסים, תיעוב מעבודה עם לקוחות וחוסר אונים להוביל מחקר תצורה. זה מעורר שיפור של פריט שערכו האמיתי לא נקבע על פי נקודת המבט של הלקוח. (2) התוצאה היא UX גרוע עם גיל הערכה עסקי חסר אונים.

חקר לקוחות יכול להאיץ את האינטראקציה בין התוכנית לאור העובדה שהמידע יכול לעזור לחדד, לנקות ולהסתפק בבחירות משכילות. נתונים ניסויים יכולים להתגבר על כל מחסום בין הגבלת טענות מתכננים ושותפים שונים על רכיב תכנית שנדון בו. חשוב יותר להעביר את החובה על הלקוחות לבחור רכיב תוכנית.

מחקר תצורה

השיטה הכרוכה בהוספת משמעות לתכנית באמצעות הערכה ותפיסה היא מרכז מחקר התצורה. מחקר התוכנית, המבוצע בשלבים שונים של אינטראקציית התוכנית, מצפה להשיג את התשובה הטובה ביותר לתכנית עבור חווית הלקוח המספקת והרווחת ביותר. בדיקת לקוחות ובדיקת לקוחות הם שני חלקים של מחקר תצורה. מחקר הלקוחות מכוון בעבר ובמהלך התכנית. בדיקת הלקוח מנוצלת לאחר סיום התוכנית.

מי ינצל את התוכנית ומה היא הגדרת הניצול עד להישג שליחויות?

מענה לפניות אלה מוביל לכדאיות תכנונית מכיוון שהם חושבים על נקודת מבט והתנהלות הלקוח. חקר התצורה יכול להיות סובייקטיבי או כמותי. המרכז החיוני הוא קביעת הבחינה ורלוונטיות השיטה לתכנית הספציפית. (3)

קבוצת התכנית מפרקת את מידע הבחינה ויוצאת עם תוצאות מסודרות לפעילות באמצעות לוחות סיפורים, מודלים מנטליים וכן הלאה. היא מסייעת בהבנת נתוני הלקוח, רמת המומחיות, ההשראה ומסגרות ההרשעה של הלקוחות. האסטרטגיות שיושמו יכולות להיות עמידה, בקשה רלוונטית, סקר, סידור כרטיסים וחקירת מטלות. בדיקות הנוחות חושפות את שיתוף הפעולה האמיתי של הלקוחות עם המסגרת, מכיוון שהלקוחות עשויים להרגיש במקרים מסוימים מנוגדים למה שהם באמת עושים. (4)

ניתן לנצל מודל לנוחות השימוש/בדיקת לקוחות באמצעות אסטרטגיית חקר שונה

Comments

Popular posts from this blog

Profile Backlinks Submission for Stylonic Online

Environmentally Friendly Plumbing Supplies

Underwater Adventures for All the Family